Banner_Rembrandt Yourself

Upside Down te provoacă să Rebrandt Yourself

Upside Down dă tonul pentru upcycling și, ca să ne zâmbească din unghiul perfect au lansat o nouă colecție numită Rembrandt Yourself.

Colecția a pornit cu patru bannere publicitare oferite de Muzeul Literaturii Române din Iași, serigrafiate cu unul dintre cele mai cunoscute autoportrete ale lui Rembrandt – Self-Portrait Leaning on a Stone Sill. Iar apoi, după o vizită în orașul Coroanei, Muzeul Casa Mureșenilor din Brașov le-a oferit alte patru bannere stradale serigrafiate cu – surpriză! – un alt autoportret semnat Rembrandt – Self-portrait Staring.

De ce Rembrandt Yourself?

“Majoritatea dintre noi suntem obișnuiți cu ideea de a deține un brand – în realitate, noi suntem brand-uri și, de multe ori, ne place să ne reinventăm. Rembrandt Yourself este de fapt un îndemn la re-evaluarea alegerilor pe care le facem în viața de zi cu zi, tradus – Rebrand Yourself. Poți fi în trend chiar și atunci când adopți un stil responsabil – alege local, fii inspirat.

Cuvântul-cheie a acestei colecții este creativitate și de aici pornesc ideile pentru noi produse și modele. Înarmați cu entuziasm am realizat o colecție care cuprinde: geanta Tube, geanta Box, borseta Metallic, plicul și coperta de carte. Creațiile au un design unic, înglobează principiul Bauhaus: ‘forma urmează funcția’, sunt cusute cu grijă, durabile, și au dus la recuperare a 26,63 mp banner stradal și a 7,9 mp prelată de tir. “

Pentru cei care au deschis televizoarele mai târziu, Upside Down este o inițiativă responsabilă de la Iași, cu o echipă formată din 7 oameni și un atelier care se fălește cu 4 mașini de cusut și 397 de mosoare cu ață colorată.
Dacă aveți drum prin Iași și vreți să aflați mai multe, Upside Down vă invită vineri, 11 martie, ora 19:00, la Meru, să cunoașteți echipa din spatele proiectului  și povestea din spatele mașinii de cusut.

Să ne povestiți și nouă!Banner_Rembrandt Yourself Vizual_Rembrandt Yourself



There are no comments

Add yours