ADfel_craciun_facebook-01

A opta ediție ADfel are loc între 12 și 18 august, la Club Fabrica

ADfel_craciun

ADfel, evenimentul IQads care este de 8 ani încoace sinonim cu publicitatea neconvențională și care aduce an de an o săptămână de branded entertainment, anunță o nouă ediție în perioada 12-18 august, în Club Fabrica.

Prin intermediul happening-urilor și al execuțiilor creative, brandurile vor întâmpina participanții cu noi experiențe neconvenționale, desfășurate fie online și offline cu continuare la eveniment, fie presărate direct în diversele spații din Club Fabrica – de la terasă, pub și club, până la sala de biliard sau skatepark indoor, care vor deveni toate prilejuri de manifestări de brand.

În cadrul celor șapte ediții precedente ADfel au fost prezente peste 100 de branduri și implementate mai mult de 350 de idei neconvenționale. Conceptul și execuția pentru majoritatea ideilor au fost asigurate de IQads, iar celelalte au fost construite în parteneriat cu cele mai importante agenții de publicitate din România.

Și anul acesta, ADfel devine locul în care consumatorii vor putea parodia reclame, printre primele activități confirmate fiind a șasea ediție Grand Spoof, oferită din nou de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea contează”. A opta ediție ADfel va debuta cu Zilele Culturale și jucăriile oferite de organizații educaționale, culturale și sociale, și cu ADfel Galleries, colecție cu cele mai premiate lucrări neconvenționale din întreaga lume. În plus, pe parcursul întregii săptămâni, participanții sunt întâmpinați de activări neconvenționale din partea brandurilor comerciale, care vor fi anunțate ulterior.

În cifre, ediția ADFel 2012 a însemnat 60 de activări neconvenționale de la 31 de branduri culturale și comerciale. În experiențe, participanții își pot aminti de competițiile online și offline de improvizație și de interpretat filme în 60 de secunde, jocul multiplayer combinat cu videomapping interactiv pe fațada Fabrica sau sesiunile de creare de cocktail-uri, filme epice și de compunere de muzică. Brandurile comerciale care au participat anul trecut sunt Orange, ABSOLUT VODKA, Samsung, Axe Excite, Jameson Irish Whiskey, Desperados, Intersport, Praktiker, TOMI, Havana Club.

Activarea „ABSOLUT COMPOSER”, realizată de G2 România pentru ABSOLUT VODKA în cadrul ediției ADfel 2012, a fost câștigătoare la prima ediție a competiței ADC*RO Awards.



There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.