foto wksh

Capabilități organizaționale și excelență – la prima ediție a Executive Excellence Club

Executive Excellence Club dorește să reunească reprezentanții din top și middle management din cele mai importante companii și să împărtășească excelență prin experiența sa. Scopul este de a inspira managerii și directorii de departamente să-și atingă obiectivele, sprijinind în același timp profesioniștii etici și de încredere, în calea lor spre succes.

Evenimentul primei ediții a Executive Excellence Club va surprinde cele mai importante aspecte ale strategiei de dezvoltare din domeniul business, atât din perspectiva profesională, cât şi din cea personală.

Pentru că timpul este o resursă primordială şi ne dorim o audienţă activă, implicată, care poate să îşi aleagă singură acele arii care i se potrivesc, evenimentul va reuni profesioniştii din companii mai aproape de instrumentele care le pot înlesni deblocarea potențialului şi alinierea propriilor indicatori de performanţă la obiectivele de business.

Structura workshop-ului permite accesul rapid la informaţii utile, precum şi interactivitate şi implicare directă în discuțiile abordate.

În data de 20 iunie, începând cu ora 15.00 dăm startul primului workshop, și timp de 4 ore vom vorbi la cafeneaua Cărturești Verona împreună cu facilitatorul Radu Cocean despre „Capabilități organizaționale și excelență”.

Agendă workshop:

  • Semnificația conceptului de capabilități organizaționale;
  • Scurtă prezentare trainer: Trecerea de la abilități individuale la capablități organizaționale (ex. de la angajați creativi la organizație creativă);
  • Q&A participanți;
  • Cum identificăm capabilitățile-cheie în care trebuie să investească organizația;
  • Scurtă prezentare trainer: Trecerea de la valoarea așteptată de client la valori organizaționale și capabilități organizaționale;
  • Exercițiu individual cu participanții și discuție cu sala – exemple de capabilități organizaționale;
  • Cum dezvoltăm capabilitățile organizaționale-cheie?;
  • Scurtă prezentare trainer: Abordarea sistemică a capabilităților-cheie: oameni-procese-echipamente;
  • Împărtășire de bune practici între participanți;
  • Discuție liberă cu participanții: cum inserăm dezvoltarea capabilităților organizaționale în strategia organizației?;
  • Networking.

Va asteptăm cu drag sa vă înscrieți, completând formularul de înscriere aici.

 



There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.