TASCHEN sau arta de a face cărţi
Începând din 1 august veţi regăsi în oferta Cărtureşti celebrele TASCHEN, cele mai noi şi mai în trend albume cu teme din următoarele domenii : arhitectură, artă, design & fashion, music & film, fotografie, pictură, pop culture, sexy books, stil şi călătorii.
Şi pentru ca iubitorii de albume să aibă de două ori motive de bucurie : la 1 album Taschen cumpărat, clienţii Cărtureşti îl pot achiziţiona pe al 2-lea cu 50% reducere.
Povestea Taschen a început în 1980, când un tânăr cu spirit antreprenorial de doar 18 ani şi-a deschis primul magazin de benzi desenate. În 1984 pornind de la ideea catalogului de promovare pentru propriile produse, acesta a avut o revelaţie : a achiziţionat cele 40.000 de exemplare ale unei cărţi despre Rene Magritte în engleză şi le-a vândut la un sfert din preţul iniţial. Succesul iniţiativei lui a arătat lumii întregi că nu era singurul care credea că arta are nevoie de democratizare şi că iluminarea culturală nu trebuia să rămână apanajul celor bogaţi. Aşa că foarte curând, el a început să retipărească cărţi la preţuri accesibile, si la doar un an a publicat primul album de artă Picasso.
Începând din 1980 compania sa s-a extins la nivel mondial şi şi-a construit reputaţia de editor al albumelor de artă cu statut de excelenţă, extinzându-se treptat în arii noi, precum arhitectură, design, fotografie, lifestyle. Numele tânărului era Benedikt Taschen şi sub conducerea sa, brandul Taschen a evoluat treptat ajungând unul dintre cei mai de succes publisheri de albume la nivel mondial.
Ne bucurăm că Taschen se regăseşte acum ca parte din oferta Cărtureşti şi transmitem şi noi mesajul Taschen tuturor cititorilor fără de care nu am exista : când deschideti un Taschen deschideţi drumul către o lume mai toleranţă, mai deschisă diversităţii şi mai luminoasă.