Cărtureşti, un Superbrand cu un Superpublic
Superbrands România ne-a inclus pentru a treia oară în cartea Superbrands pentru România, lansată marţi, 15 aprilie, în cadrul Programului Superbrands, dedicat recunoaşterii performanţei excepţionale în branding. Librăriile Cărtureşti fac parte din cele 34 de branduri din România care au fost premiate marţi seară în cadrul Galei Superbrands şi sunt singura librărie din listă.
Ne bucurăm să fim şi în acest an printre superbranduri şi ne onorează această recunoaştere a eforturilor noastre de a îmbrăca fiecare carte, film sau ceai în povestea Cărtureşti.
În acelaşi timp, trebuie să recunoaştem că nu este greu să ai un superbrand când îi ai alături pe cei mai buni copywriteri din lume: Shakespeare, Cervantes, Proust, Tolstoi, Woolf, Murakami, Pynchon sau Salinger. Şi când eşti în dialog cu un superpublic care te ajută în fiecare zi să fii mai bun.
La final, câteva lucruri pe care poate nu le ştiaţi despre “brandul” Cărtureşti:
* Cărturești Verona are un locatar permanent, în persoana lui ‘nea Costică, administratorul clădirii, care închide și deschide librăria în fiecare zi, și fără de care viața în Verona ar fi cu totul alta. A acceptat cu modestie să apară și într-un interviu într-o revistă de cultură din București.
*Unul dintre agenții de pază din Cărturești manifestă veleități în domeniul literar, scriind recenzii la cărți și filme pe site-ul Cărturești.
* Fondatorii Cărturești au lucrat câțiva ani, la începuturile brandului, ca librari.
* Există o echipă de fotbal talentată a librarilor Cărturești, care ia parte anual la Cupa Agențiilor. În 2013 a pierdut locul I în faţa echipei Mediafax.
[…] mai ales dacă luăm în calcul faptul că brand-ul Cărturești (de fapt, pentru al treilea an, Superbrand) numără în prezent șaisprezece librării în București și în țară, fiecare cu un concept […]