Contagios. Cum se răspândesc ideile
Contagios. Cum se răspândesc ideile de Jonah Berger este cartea despre care se discută în prima ediție a seriei de evenimente Flux. Idei cu public, organizate de editura Publica.
Joi, 4 februarie, începând cu ora 19:00, în Ceainăria Cărturești Verona, Răzvan Mătășel, strateg și fondator Arsenoaiei și Mătășel, profesor de strategie în comunicare SNSPA, Mihai Bârsan, vicepreședinte marketing Ursus Breweries și președinte IAA, Ovidiu Nahoi, jurnalist și redactor-șef RFI, și Alina Stepan, managing director Ipsos Research South-East Europe și psihoterapeut, vor discuta despre acțiuni, produse și campanii virale, prin prisma celor șase criterii „contagioase” enumerate de Jonah Berger în cartea sa.
Evenimentul va fi moderat de Andreea Roșca și Mona Dîrțu.
Cum devine un produs foarte cunoscut? Ce ne impulsionează să discutăm despre anumite lucruri, în pofida altora? Ce anume dintr-o poveste ne determină să apăsăm butonul share? Cum ajunge un viral viral?
În Contagios Jonah Berger descrie șase pași prin care produsele și ideile noastre să aibă impact în comunicarea orală sau prin social media.
Pentru un antreprenor la început de drum sau un brand manager care dorește să promoveze un produs sau un serviciu nou, pentru cineva care e pe punctul de a obține o funcție publică sau pentru cineva care lucrează într-o organizație nonprofit și dorește să facă o schimbare care să fie adoptată repede, cartea Contagios este o unealtă esențială.
Contagios este bestseller New York Times, și a fost declarată cea mai bună carte de marketing a anului 2014 de către American Marketing Association.
Evenimentele Flux. Idei cu public adună profesioniști din diverse domenii care dezbat idei interesante citite în cărțile Publica.
Moderatoarele discuțiilor, Andreea Roșca și Mona Dîrțu, sunt co-autoarele bestsellerului Cei care schimbă jocul, ale newsletterului săptămânal Monday Memo și fondatoarele atelierului de gândire antreprenorială Effectuation Way.
There are no comments
Add yours